Bürootöö eriala õpilased osalesid personaaltreeneri treeningtunnis

Bürootöö eriala kolmanda kursuse õpperühm käis rühiõpetuse tunni raames külas Fitclubil, kus viidi läbi Bodybalance treeningtund ja loeng bürootööd tegevale inimesele. Mailiis Tammeveski, personaaltreener ja toitumisnõustaja, tegi meie kooli ka vastuvisiidi ning selles tunnis saime juhendeid ja näpunäiteid, kuidas rühikalt kõndida kõrgetel kontsadel, nii et see oleks soliidne ja kaunis. Samas õpperühmas õpib bürootööd ka üks noormees, temagi sai palju nõuandeid sirge rühi ja enesekindla kõnnaku arendamiseks.

Mailiis vastas ka meie küsimustele, millest mõned olgu siinkohal välja toodud.
Helikka:“ Miks on vaja kontoritöötajal jälgida oma rühti?“
Mailiis:“ Head rühti on ilus vaadata ja inimene tundub enesekindlam.“

Kathleen-Kärt:“Miks peab maast-madalast trenni tegema?“
Mailiis:“ Trenni peab võmalikult noorelt hakkama tegema selleks, et õppida varakult režiimist kinni pidama – seda lihtsam on seda teha täiskasvanuna!“

Birgitte:“Kuidas on seotud hea tuju ja trenn ning hea tuju ja toit?“
Mailiis:“ Mõistliku ja võimetekohase treeningu tagajärjel tunned energiatulva, motivatsiooni tõusu ja tahet süüa tervislikumalt.“

Evelin:“Mis on kõrgetel kingadel käimise “NB!”?“
Mailiis:“ Kõndides kõrgetel kontsadel jälgi, et keha oleks püsti, põlved nõtked (kuid mitte kõverad), tuharad kergelt pingutatud ning rind uhkelt ees. Kindlasti tasub hommikuti ja õhtuti teha pöiaringe ning lõdvestavaid harjutusi säärelihastele.“

Kerly:“Kui koormav on kehale istuv töö? Mida saab teha, et end hoida toonuses?“
Mailiis:“ Istumine on keha jaoks passiivne tegevus. Kehad on aga loodud liikuma! Soovitan liikuda võimalikult palju – sirutada ja ringutada, valida kaugem tualett, panna prügikast laua alt eemale, et oleks põhjust tõusta!“

Margo:“Millised liikumisharjumused peaksid olema meievanustustel noortel?“
Mailiis:“ Noored peaksid aktiivselt liikuma vähemalt 60 minutit päevas!“

Riine:“Millistesse sinu spordiklubi trennidesse võiks tulla noor, kes pole kunagi trennis käinud?“
Mailiis: Fitclub’i rühmatreeningud on üles ehitatud selliselt, et sobivad nii algajale kui edasijõudnud treenijale. Oluline on esimestel trennikordadel teha enesetunde järgi, pigem rahulikumalt ja kergemalt!“

Koos leidsime, et kehalise kasvatuse tunde võiks olla oluliselt rohkem ning just neid, kus õpetatakse kaunist rühti saavutama ja seda hoidma. Praegu on olümpiaaeg, sõlmi kokkulepe endaga ja tee läbi oma olümpia – harrasta sporti igapäevaselt!

Loo autoriteks on bürootöö (BT15) õpperühm ja õpetaja Jana Koel.

Visit Us On FacebookVisit Us On YoutubeVisit Us On Instagram